stackars förvirrat barn

Skrivet 2009-07-21 Klockan 11:03:41

Ja i morse när lille E vaknade var han lite lätt förvirrad av byte av sovrum.
Vaknade och hörde honom ropa "pappa, var är du  nånstans?!"
Gick upp och mötte ett lite lesset barn som tittade på mig och frågade igen "var är pappa nånstans?"
när jag frågade om han inte mindes vart vårt sovrum var så skakade han på huvet, men när jag pekade så log han stort, och sa "jag hade glömt!

L kom i natt och sa att det var lite pirrigt att sova ensam, så det blir väl lite ovant nu i början, de som är vana att dela rum.
Men de leker glatt på sina rum nu.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2009-07-21 Klockan 19:10:43
Va spännande för dem att få egna rum men jag förstår att det blev ovant.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!