trött på regnet

Skrivet 2009-07-07 Klockan 15:40:28

nu får gärna solen komma tillbaka igen, har vart lite skönt med sämre väder för man fr lite gjort inne då oxå.
Men nu har vi semester och då får det gärna vara lite sol.

Idag har vi inte gjort nåt speciellt, var ner till bibblan och lånade lite nya böcker, till både barnen och mig.
Är så kul att man kommit igång och läsa böcker för sitt eget nöjes skull igen.

Thomas är duktig nu och är ute och springer, själv kom jag än en gång av mig i mitt motionerande.
Lagom till jag kommer igång och tycker det är kul så åker jag på en förkylning så man får ta en paus nån dag, och då är jag seg och kommer inte igång igen, bläää, dålig karraktär har jag helt klart.

Nej nu ska jag kolla vad barnen gör.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Skrivet 2009-07-07 Klockan 19:51:44
Det borde vara varje mammas rätt att få ligga och läsa böcker i stället för att vara ute och springa :-)



Har du lust att ses och fika någon dag? Kram!

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-07-07 Klockan 20:36:01
tar gärna en fika nån dag Kristina.

Kram På dig!

Hälsa barnen!!

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-07-08 Klockan 16:25:31
Hej, har ett svar på min blogg åt dig ;)

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!