förberedelser

Skrivet 2009-06-18 Klockan 20:46:42

ja dagen har gått i förberedelsens tecken, har hadlat och fixat allt inför midsommarfirandet i Fragg.
Gjort pizzabullar vi ska ha med och en matig muffins blev det.
Ska fixa lite pasta sallad till barnen.
Det blir bra till buffen det, :-)
Sill lunchen äter vi hos Thomas farbror och fru, och dit behövde vi inte ha med nåt, så vi köpte en lite sak till dem från ljusaffären istället. Dit kommer även Thomas 2 kusiner med familj.
Detta är 3 året vi friar med dem och det är trevligt, hela byn samlas och firar.

Nu sitter jag med färg i håret och har tänkt mig bli mörk, väldigt mörk.
Pirrigt!!!

Barnen leker och är inte redo att sova än, Julia, kusninen är här och ska sova över.
Skojigt!!!

Nej nu ska jag snart ta och skölja håret.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-06-18 Klockan 22:16:41
Jag blev också mörkare igår :-)!



Hoppas vi klarar oss utan regn i morgon,blir så mkt trevligare så!

Vi ska dansa kring stången och sen grilla med kompisar.



Hoppas ni får det bra i Fragg!



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!