glatt överraskad eller nåt sånt.

Skrivet 2009-06-09 Klockan 20:29:09

Ja idag fik jag bli glatt överraskad eller ja nåt ditåt i alla fall.
Farmor och farfar kom på L´s avslutning. Sen var farmor med hit och fikade efteråt, farfar mådde inte bra och åkte hem. Men de kom till parken i alla fall och det förvånade mig.

Avslutningen var  fin och barnen sjöng så vackert. E tappade dock lusten att lyssna efter halva tiden så jag och han gick och ställde oss på grusplanen, så fick E leka och jag kunde ändå kolla på när de sjöng vidare. Jag fick se när L sjöng och det var det viktigaste.

Sen hade vi trötta barn som somnde gott.
Tänk att han gått färdigt lekis nu och ska bli skolbarn på riktigt till hösten, min lilla plutt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!