helg

Skrivet 2009-06-26 Klockan 20:42:12

helgen är här och det ska bli fint väder.
Livet är underbart.
Idag har vi tagit det lugnt, L har åkt  till storstan med mormor och morfar och hälsar på syrran med familj.
Han ska inte vara borta så länge från oss för vi åker dit i morgon bitti.
Men det var skoj att han ville åka dit själv utan oss idag.
stora killen.
Han ringde när de kom dit och lät så mallig.
Nu längtar jag tills i morgon så vi får åka dit vi med.

Vi ska fira mig och Syrrans N som fyller år.
Hon fik ju N på min födelsedag, lite kul!!
så vi firar den tillsammans.

Ha en bra helg!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2009-06-26 Klockan 20:55:34
Grattis på födelsedagen och trevlig helg!

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-06-29 Klockan 09:12:56
ååå grattis !!!

vad glad jag blir att du känner dej pigg o glad..solen gör nog mycke till..ler.

kram kram o fortsätt njut!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!