ont i magen dag

Skrivet 2009-06-08 Klockan 08:23:45

var länge sen jag hade en ont i magen dag på det här sättet.
Har mått bra en längre tid nu men idag är det jobbigt.
Var lite väntat att jag skulle ha ont idag..
Började tänka mycket igår på hösten och att jag blir av med jobbet.
Känns förjävligt vissa dagar.
Man tänker och grubblar och blir deppig.
Blä jag hatar att vara i den här situationen.
Att inte veta hur hösten kommer att bli, hatar ovisshet.
Så ont i magen och depp blir det idag.
Tur man snart får åka till jobbet och skingra tankarna en stund.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Skrivet 2009-06-08 Klockan 09:17:45
Usch:(

Inte skoj!!

Hoppas att det snart känns bättre igen !

Kram!


Postat av: Ella

Skrivet 2009-06-09 Klockan 07:42:55
Hoppas att du kommer in på skolan :)

Håller tummarna för dig så att du slipper leva i ovisshet!

KRAM

URL: http://ella081.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!