regn jag hatar verkligen regn

Skrivet 2009-06-13 Klockan 11:15:37

det är så trist när det regnar.
Mitt humör blir verkligen inte bättre av det.
känner mig sur och irriterad, blääää.

Men man får väl ta det som är bra med det, sitta inne och mysa med familjen.
Tog en mysig morgon, låg länge och drog oss i sängen. Barnen gick upp och L spelade sitt spel på datorn som vanligt.
Men innebär det en lugn morgon för mig så klagar jag inte. :-)

Pratade med mamma i telefon nyss och fick tråkiga nyheter, min kusin som var gravid hade förlorat sitt barn.  De hade dött i magen och de hade fått föda fram det nu i veckan.
Lider och känner med dem, så mina tankar idag går till henne och hennes kille.





Vet inte vad vi ska hitta på idag, ev en tur till Avesta.
Får se vad vi får lust med nu när frukosten är äten.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!