sol=gott humör

Skrivet 2009-06-22 Klockan 19:39:36

ja jag blir verkligen glad av solen.
Livet känns så mycket lättare då.
Slutade tidigt idag och det var skönt att komma hem och ha hela eftermiddagen på sig.
barnen lekte ute och jag satt på altanen och läste ut en bok.
Det har vart så härligt att ta sig tid och ah ork att läsa.
Nåt jag saknar.
Läste Lisa Marklunds studio sex, vilken toppen bra bok.



Nej nu ska jag fixa lite kaffe så kanske jag får liv i Thomas som sitter och sover i fotöljen.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-06-22 Klockan 21:07:20
Slutar du tidigt någon mer dag i veckan?

Vore trevligt att ses!



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-06-23 Klockan 19:52:13
Okej,på torsdag em är vi upptagna, Jordan fyller år då så vi ska dit och gratta.

Vi får försöka ta det en annan dag!

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!