sommar sommar och sol!

Skrivet 2009-06-24 Klockan 20:26:51



Åh livet är underbart!!!!!
Gillar verkligen sommaren, allt blir så mycket lättare då.
På jobbet tex är det bara att sätta på skor och kepa/hatt och gå ut med barnen.
Lika hemma, snabbt på med lite kläder och man är klar.
Barnen njuter av solen och värmen.

När vi kom hem idag så badade barnen i poolen och aj satan vad kallt det var säger jag bara.
Men l tyckte det var super skönt medans E ville upp ganska så snart.

Men med lite sol ett par dagar så kanske en annan kommer i oxå.
Grannarna satte upp sin i söndags, och har en större och de hade 24 grader i sin nu.

Nu sover de små och Thomas och jag har ätit varma mackor, mums!!



Nu ska jag slappa lite innan det är laggdags, börjar tidigt i morgon.

Snart är det helg, skönt!!!!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-06-25 Klockan 20:55:20
Jag har heller inte badat ännu...23 grader i dag...för kallt för mig. Men i morgon ska jag göra ett nytt försök. Tuva-Li har badat med de andra barnen. Ha en härlig fredag..skönt att öppna..då är du snart hemma igen. Kram

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!