alldeles för trött

Skrivet 2009-03-30 Klockan 19:26:49

japp, orken är =noll.
har sovit alldels för lite denna helg.
Har legat på spänn och lyssnat på E´s andning.
I natt hostade han oxå som en tok, inte kruppigt men dock hosta.
Så man var ltie sliten när klockan ringde strax innan fem, (egentligen fyra då)
Så man var lite seg innan man kom igång.

Full fart på jobbet, och tur var väl det, annars hade jag väl somnat i ett hörn, ;-)
Sen var vi till läkare med E och han fick ny medicin mot kruppen.

Sen tog vi en tur till Avesta, köpte mig ett nytt regnställ på Granngården.



Mitt gamla var alldeles för stort, så et ska mamma få köpa av mig.
Hittade snygga arbetsbyxor som jag ville ha, perfekt att ha när man fixar i trädgården eller renoverar, men blev för snål.

Coola med blommor på fickan. :-)


Nu sover barnen och känner jag mig själv rätt dröjer det nog inte länge innan jag gör det oxå.




Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-03-30 Klockan 19:54:02
nu ska vi snart se annorlunda familjer här..

riktigt pigga är vi inte...



förstår du sovit oroligt...uscha..



jag har me rensat ur lite..men bhar är svårt..man vet ju ej vad man kan ha sen när man inte ammar...



nu ska jag göra mej lite mer te..ta på pyamasbrallorna o sen tv...



kramkram till dej

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-03-30 Klockan 20:21:39
De där byxorna har jag också gått och suktat efter :-)



Känner mig också jätte trött idag,snart blir det sängdags för mig med.



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!