älskar fredagar

Skrivet 2009-03-27 Klockan 15:59:58

så härligt när man har gått ett tidigt skift och kommer hem och hinner massor innan det är kväll.
Var och handlade på vägen hem, Thomas har vart hemma med barnen idag.
Sen var vi ute en stundd när jag kom hem, kollade när de röjde i skogen vid parken, en skogsmaskin är väldigt intressant tycker båda mina små killar, och även den stora. ;-)




Sen hem och fikade lite, nu leker barnen i sitt rum och vi sitter här med varsin dator, jag surfar runt och kollar på kläder och Thomas kollar hur man bygger altantak, vi gjorde ju ny altan förra sommaren och i år ska det bli tak över halva.

I kväll kommer mina föräldrar upp och äter, ded gör det nästan varje fredag, vårt sätt att säga tack för all hjälp vi får med barnen.
De är guld värda mina föräldrar, ställer alltid upp på alla sätt och vis.



Nej nu kallar barnen på min uppmärksamhet, bäst att gå til dem.
ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-03-27 Klockan 19:50:23
Hoppas ni har en trevlig kväll!

Kramar

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Yvonne Fredriksson

Skrivet 2009-03-27 Klockan 21:57:11
Ja, man är glad att man har föräldrar som stöttar i alla lägen. Känns alltid bra att ge något tillbaka emellanåt..ha en bra helg, Kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!