äntligen kväll.

Skrivet 2009-03-16 Klockan 19:32:55

Känns som det vart en lååång ag på jobbet.
Trots sovmorgon och utan stress så vart dagen lång.
Hade lagom med barn men sen vid 4 blev jag ensam med alla barn som var kvar då övrig personal hade möte.
De fanns ju kvar i huset men jag var ensam ansvarig för alla.
Var lite tufft och en hel del barn kvar var det oxå.
Sen hem och då hade Thomas nästan maten klar.
satt oss och åt, sen röjde jag av  köket, satte på tvätt, förberedde kläder och allt för morgon dagen, och nu har jag läst och fått barnen att somna, pust.
Full fart blev det.
Vi brukar ju hjälpas åt med allt på kvällarna, men Thomas satt och pratade i telefon, hjälpte en han känner med dataproblem.

Nu ska jag kolla runt lite på datorn en stund innan jag somnar av på soffan, hade bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!