äntligen

Skrivet 2009-03-08 Klockan 19:26:11

så har barnen lagt sig, och Thomas läser för dem.
Jag har vart och är helt slut.
Min ork är minimal.
Förkylningen blir inte värre  i alla fall, men snoret rinner hela tiden och jag nyser som en galning.
Sen är man ju lite korkad, eller jag är.
Är trött och slut och vad gör jag?... jo möblerar om i barnens rum, knäppa jag.
blev ju knappast piggare av det.

Men men, nu så ska jag bara sitta och ligga i soffan resten av kvällen.
Hoppas min ork är tillbaka i morgon, vill inte vara hemma utan jag vill jobba.




Kommentarer
Postat av: Yvonne Fredriksson

Skrivet 2009-03-08 Klockan 20:12:33
Hallå!

Jodå, födelsedagsbarnet har haft en bra dag.

Nässköljen heter Nasaline och jag köpte den på apoteket i Fagersta...tror den kostade lite över hundringen. Kram Y

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!