barnledig lördag

Skrivet 2009-03-21 Klockan 17:10:15

japp barnledigt vart det här.
hade en mysig förmidag med barnen här hemma, sen köre vi dem till mormor och morfar efter lunch.
L var glad för han och E fick ta med sig cyklarna och skulle ta en cykelstund hos mormor och morfar.
Vi har snö och gegga på gården och där finns det bar asfalt. Perfekt!!

När vi kom hem la jag mig en stund och sov/vilade, å jag har grymt ont i magen, pga mensvärkar. Låg med vetkudden på magen och slappade i 1 1/2 timme, skönt.
Nu har jag duschat och har sminkat mig och ska strax fixa håret.
Leta på lite kläder och sen vid 18 ska vi åka hem till vänner och ha en trevlig kväll.
Ska bli skoj, var länge sen vi gjorde nåt utan barnen nu.

ha en bra kväll så får vi se om det blir en nattbloggning eller inte.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2009-03-21 Klockan 19:55:28
Hoppas ni får en riktigt bra kväll.

Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se

Postat av: Yvonne Fredriksson

Skrivet 2009-03-21 Klockan 20:59:33
Instämmer i Jennys inlägg...kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!