bättre och förhoppningsvis bra

Skrivet 2009-03-24 Klockan 15:00:06

vart ett besök hos tandläkaren idag, japp var duktig och ringe i morse och fick komma redan idag.
Troligtivs lagningen som gjordes när jag var it för ett par veckor sen som blev för hög och när jag bet ihop så blev det tryck eller nåt sånt på nerven i tanden.
så hon slipade ner lagningen lite och förhoppnigsvis så skulle det hjälpa.

Kunde få mer ont idag när bedövningen gick ura men sen skulle det ge sig på ett par dagar, annars ska jag dit igen och har jag otur blir det en rotfyllning.

Turen idag var att det kostade inget, :-)

Nu ska jag ta och leka lite med mina barn.
Bloggar mer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Vickie

Skrivet 2009-03-24 Klockan 19:32:49
Skönt när det är gratis :o) Skulle också behöva gå till tandläkaren, men vi har bara inte råd..suck..

Hoppas du får en skön vecka.

Här är vi lite helgen efter, hade en fullspäckad helg. Så nu ser jag fram emot kommande helg och att bara vara hemma med barnen och mysa.

Ska ner och gå igenom två stora pappkassar med spel och pussel nu som vi fick av en jobbarkompis till jonny, plus två dockvagnar. Allt är i jättefint skick så det är så kul! Spel går alltid åt.

Ta hand om dig!

Kramis

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-03-24 Klockan 21:46:45
Vickie!

inte kul när pengar bestämmer så mycket över ens liv, blä, man skulle vara ekonomiskt oberoende. :-)

alltid skönt att få de där helgerna med bara lugn och få tiden för familjen.

kul när man får ärva saker av andra,:-)

Hoppas det är bra med dig!

hoppas vi stöter ihop med varann snart igen.

Kram Pernilla

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Sandra

Skrivet 2009-03-25 Klockan 10:18:31
Hej tjejen!

Va skönt att det inte kostade nåt. Anledningen till att jag inte går dit är pengarna... hemskt dyrt



Ha en underbar dag och ta hand om dig! KRAM

URL: http://gudis.blogg.se/

Postat av: ALS penseln

Skrivet 2009-03-25 Klockan 14:37:59
Klart att det ska vara gratis om tandläkaren har gjort en för hög fyllning! Det går säkert över men kanske behöver det bli fler slipningar på fyllningen innan tanden blir bra. Gå direkt om du känner något igen! Nerven gillar inte att få tryck på sig och du vill väl helst inte rotfylla, tänker jag. Hoppas på det bästa gör jag som fd.tandsyrra.

URL: http://alspenseln.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!