bra helg i alla fall

Skrivet 2009-03-16 Klockan 07:53:43

ja helgen blev bra i alla fall, och det känns skönt när jag idag vaknar med ont ont ont i magen. :-(



Sov oroligt i natt och många tankar kom igång igen, är väl för att man ska jobba igen idag.
Då kommer alla funderingar kring min situation tillbaka,
vill inte vara så här att jag hela tiden ska fundera så jäkla mycket.
VIll kunna släppa saker och ting men det går bara inte.
så idag sitter man här med jätte ont i magen igen.
Har fått må så bra dessa dagar jag hann vara på dagiset där jag är innan man fick detta jäkla besked. :-(
fast jag ska väl vara glad att jag är där hos bra personal som ger mig tid att må dåligt.

Nej nu ska jag se till att vi får i oss lite frukost innan det är dags att åka och jobba.

Ha en bra ag och så hoppas jag det blir sol idag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!