en bra dag

Skrivet 2009-03-14 Klockan 22:20:31

ja lördagen blev bättre än jag trodde när jag vaknade i morse.
har knappt sovit i natt heller, det är då tankarna kring jobbet kommer.
grubblar och funderar mycket fram och tillbaka.
Hade ont i kropp och knopp när jag vaknade.


Käkade lite frukost och sen åkte jag och mamma till Avesta. Utan barn. SKönt!
Vi gick på stan och kollade och bara tog det lugnt.

Köpte strumpor till barnen och hårfär och en ny mascara till mig.
Sen blev det en tur till fransens i Krylbo där jag köpte 2 par jeans till mig, har länge haft ett par som sitter bra så det var väl dags att köpa lite fler.
Sen åkte vi hem till Lillan, en nära vän till familjen, för att förklara det enkelt, hon är gudmor till min L oxå.
Där tittade vi på deras nyrenoverade kök och sovrum, man blir inte alls sugen på att göra om här hemma heller. :-)
Sen bjöd hon på en helt suveränt god kopp kaffe ur deras kafftmaskin, vill Ha!!




Sen blev det hem igen, hade en underbar dag i Avesta med kära mor min.

Sen hem och umgicks med familjen, åt gott och tog en bastu.
sen skulle vi se melodifestival och äta ost och kex, men E somnade sittande i sin fotölj, Plutten.

Så det blev l och vi som mös.
Han har nu stupat på soffan brevid mig, efter att ha hejat på Carolinas låt snälla snälla.

Nu sitter jag här och Thomas la beslag på tv-n och kollar på fotboll, hmm ska vi snart ändra på.
Gillar inte fotboll!!!

Så det vart en bra dag med mycket att göra och lite tid till att fundera.


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2009-03-14 Klockan 22:40:54
Bra att du köpte nya byxor, det behövdes;)



URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-03-14 Klockan 23:02:43
å lät som en jättemysig dag.

jag köpte me en mascara häromdagen..dyrt men nödvändigt.

jag hejade på precis den som vann o snälla snälla tvåa.perfekt.

min man gillar me fotboll..

jag är inte alls sportintresserad sådär..

kollar mer på hur dom ser ut.skratt.



kramkram vännen !!!!!



URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-03-15 Klockan 09:08:00
Ella!

jasså du tycker det. ;-)

vaddå har inte mina byxor suttit fint på mig, fan man har ju vart rädd ibland att man ska tappa dem. Hi hi hi

URL: http://ockenutta.blogg.se/

Postat av: Yvonne Fredriksson

Skrivet 2009-03-15 Klockan 12:17:48
Hallå...

nu har vi promenerat färdigt och det var så hääärligt! Håller med om att första gångerna med nässköljen innebär en lite otäck känsla...sen går det på rutin och är så skönt efteråt. Gör om det i kväll igen...jag har ju haft en kanna tidigare och det känns värre, kan jag lova. Ha en bra söndag..kram

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!