fredagkväll

Skrivet 2009-03-20 Klockan 21:44:50

barnen sover och det är tyst och lugnt här hemma.
mamma och pappa har vart och käkat med oss, alla utom pappa åt tacos, han fick en köttbit och pommes. :-)

Sen bastade de stora och små grabbarna.
Mamma och jag fick en pratstund i lugn och ro istället.
sen blev det lets dance och först somnae E i soffan och sen L.

Nu har mina föräldrar åkt hem och vi sitter här vi datorerna och degar.
Har färgat håret ikväll, blev bra, önskar bara jag vågat ta lite rödare färg, men det får bli nästa gång. :-)

Nu ska jag ta och gosa lite med Thomas inna jag somnar för kvällen, i morgon ska vi vara barnlediga och hem till vänner och äta gott och prata massa strunt, ska bli kul!


Kommentarer
Postat av: Yvonne Fredriksson

Skrivet 2009-03-20 Klockan 22:42:51
Låter som en trevlig fredagkväll. Hoppas er lördagkväll blir minst lika bra. kram Y

URL: http://nonne-68.bloggagratis.se.se

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-03-21 Klockan 09:35:24
Håller med ovanstående, hoppas ni får en trevlig kväll i dag med!

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!