ingen blogg igår

Skrivet 2009-03-05 Klockan 19:44:42

skrev ju att jag  skulle blogga mer igår, men det blev inget av med det, somnade på soffan nämligen.
var så jäkla trött igår.


Mycket att ta in nu och så när man ska vara längre på ett ställe på jobbet, lära känna barnen och hur de funkar och så.
Men kul är det.

Idag har vi vart och grattat min pappa som  fyller år, fick smaskig smörgåstårta. MUMS!!
Sen hem och gjorde i ordning barnen och fixade inför morgondagen, är så skönt att fixa fram kläder och allt kvällen innan.
Barnen somnade efter ett par sidor i boken.


En sovbild på barnen från 2006 dock. ;-)


Sitter nu här en stund, tänkte jag skulle ta en dusch, öppnar på jobbet i morgon så!

Blir en lugn och skön helg, inget speciellt inplanerat, ska ev till avesta och bada.
E är lite snorig så vi hoppas han håller sig frisk bara, annars får Thomas och L åka själva.

Ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2009-03-05 Klockan 21:59:06
Jag och William var till Avesta och badade igår. Det var väldigt fint där.

Trevlig helg, Kram

URL: http://williamebba.bloggagratis.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!