lugn natt

Skrivet 2009-03-29 Klockan 09:34:00

ja tack till alla er som önskade oss er som önskade oss en lugn natt.
det fick vi, han somnade av här på soffan igår eftermiddag, helt slut min lilla stackare.
ville inte äta speciellt mycket heller.

Blev lite tung andad på kvälln, men då hjälpte mollipecten bra.
sen sov han gått till 7 (6) i morse.
Då haded han oxå lite tungt att anddas men efter en ny dos medicin så somnade han faktiskt om, skönt.
Så natten för E var lugn men jag sov som vanligt dåligt när han har/eller haft krupp.

I morse vaknade han med feber oxå lillen, så i morgon får Thomas ta en vabbdag, jag öppnar på jobbet, så då blir det så krångligt om jag ska vara hemma, sen får vi se hur resten av veckan blir.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!