piggare men inte pigg

Skrivet 2009-03-10 Klockan 09:17:52

Känner mig lite piggare idag, så det går väl åt rätt håll.
Men har fortfarande lite feber.
Sov inte så speciellt bra i natt då jag frös och svettades om var annat.

Är hemma idag och kommer vara det i morgon oxå så jag hinner bli helt frisk och pigg igen.
Så typiskt att bli sjuk nu när jag trivs på jobbet och går dit med lätta steg varje dag.
men det är säkert därför jag blir sjuk nu när magen mår bättre och jag slappnar av lite.

Känns så konstigt att vara hemma själv så här när man är sjuk, utan barn och Thomas.
Saknar dem massor och får lite dåligt samvete när de inte är hemma med mig, men jag vet att de har det bättre på dagis och lekis för jag har ingen  ork alls till annat än mig.

En underbar bild på dem, älskar denna bild trots att den är lite gammal.



Nej nu ska jag ta och fixa mig lite frukost.



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-03-10 Klockan 17:04:55
gosig bild:-)



ha itne dåligt samvete.

vila vila vila.



å du..om de är nån tröst så snöar de här idag..snyyyft..jag vill me ha vår.

har sett kort från er bygd i dag via mms..å ja,,de är lite mer synn om er...me så mkt snö...

den kan väl komma till jul o sen lämna över till vår i mars...



kramkram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Vickie

Skrivet 2009-03-10 Klockan 18:38:14
Inte kul att vara sjuk inte. Jag blev hemma med tjejen idag men har inte mått nåt vidare själv, så visade det sig att jag också har feber. Hög för att vara jag men obefintlig för andra, ligger ju så lågt i temp hihi. Så vi har varit hemma allihop och myst. Rätt skönt även om det är lätt att se pengarna flyga sin kos. Hade ju tänkt att börja göra iordning så storkillen får vårt sovrum, så pengar lär ju behövas, tapeter och färg är dyrt.

Hoppas du känner dig piggare imorgon. Skönt att du trivs så bra på jobbet nu, måste göra mycket med ett fast schema.

Nej, bolibompa hägrar. Ska ner och slänga mig i soffan med de andra.

Ha det bra! Kram

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-03-10 Klockan 19:32:42
hej Vickie!!

samma här med feber, ligger jättelågt i vanliga fall så de flesta skulle nog inte kalla det feber ens, när jag är totalt däckad. :-)

Skönt ibland att vara hemma och vabba, men inte kul när lönen kommer.

Underbart är det att ha ett fast schema även om det bara är nåra månader.

Här har barnen somnat nu och jag lär väl göra det snart jag med.

Ha det bra så hoppas jag vi ses snart.

Kram

URL: http://ockenutta.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!