sjuk

Skrivet 2009-03-09 Klockan 14:56:55

ja  här hemma är jag sjuk.
Har vart så glad över att barnen hållt sig friska så länge och man har fått jobba utan att vabba stup i kvarten och vad händer då, jo jag blir sjuk.
tog mig till jobbet i morse och kände mig ok.
Men ju lägre morgonen gick på jobbet ju sämre kände jag mig.
till slut så skickade den andra personalen hem mig, med order att bäda ner mig och sova och snabbt krya på mig.
och när jag kom hem hade jag feber.
Jag har typ aldrig feber annars så nu är man lagom däckad.
sov ett par timmar och har nu alvedon i kroppen och känner mig lite piggare.
Men ska vara hemma i morgon med.

Nej nu är det vila som gäller igen känner jag.



Kommentarer
Postat av: Sommartjejen

Skrivet 2009-03-09 Klockan 20:18:38
Ojdå, krya på dig gumman!!!!

Postat av: Anonym

Skrivet 2009-03-09 Klockan 20:20:59
å jag som tänkte tacka för krya på dej hälsningen o så är du sjuk nu..

då säger jag krya på dej tillbaka !!!!!!!

kramkram o vila o drick te..o låt dej ompysslas!

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-03-09 Klockan 20:50:12
Hoppas du piggar på dig snart!Så tråkigt att vara sjuk :-(

Kramar

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!