terapi

Skrivet 2009-03-22 Klockan 20:51:40

japp så har jag hittat nåt som funkar som terapi för mig.
När tankarna kommer och allt känns skit jobbigt så gör jag kort.
Jag har gått med i en klubb, creative club.
Man får hem ett paket i månaden tror jag med papper och grejs så man kan scrappa, hmm heter det så?!

ja i all fall så får man så man kan göra kort, album m.m.
Jag har nyss börjat men det är verkligen skit kul, man får ett litet häfte varje månad med tips och ideer, så där hämtar jag lite inspiration, än så länge.
Kul som tusan är det.
Kanske blir jag duktig så småningom oxå.
Gav i alla fall ett av mina verk till Thomas mmma som fyller år idag och hon tyckte det var sååååå fint, rean innan Thomas sa att jag gjort det, kul!!
 
lägger in en länk till cluben, mne vill ni bli medlem så hojta till, för värvar jag nån så får jag nåt fint. ;-)

http://www.creativeclub.se/

Nej nu ska jag göra mig redo och kolla på  kvällens Beck, eller försöka se i alla fall, stor risk för att jag somnar.


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2009-03-24 Klockan 08:23:48
Har redan vart med där...men scrappa var nog inte min grej ;-)

Jag har ju noll fantasi till att göra någe fint!

Så jag sade upp det...

URL: http://ella081.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!