barnledigt!!

Skrivet 2009-05-01 Klockan 21:08:14

japp här hemma blev vi hastigt och lustigt barnlediga.
Mina föräldrar har vart här och grillat och när de skulle åka hem så följde båda barnen med.
Så här sitter vi Thomas och jag.
Har haft en undebar dag där större delen tillbringats utomhus.
solen skiner och det har verkligen vart jätte varmt och skönt.
att vi dessutom fått lite gjort i trägården känns ju bara bra.





Åt gott, grillade helfläskfile, gjorde en god sallad, och lite pommes.
MUMS!!
halloumi stod självklart på menyn oxå, eller gnisselost som L säger.



Nu ska jag ta en välbehövlig dusch och ska sen njuta av en öl eller cider, lite godis och tystnaden och det underbara sällskapet.
Bara jag och min älskade Thomas.
Kommer säkerligen hinna längta lite efter barnen med.

Ha en bra kväll allihop.





Kommentarer
Postat av: Jenny

Skrivet 2009-05-01 Klockan 21:55:59
Vi har också varit lite barnlediga ikväll, skönt.

Var på bio "män som hatar kvinnor" en riktigt bra film.

Ha en trevlig kväll.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-05-01 Klockan 21:57:56
Åh,lyxigt :-)!



Vi har haft en ubertrött Irma som somnat alldeles på tok för sent 2 dagar i rad..



Hur lägger vi upp det i morgon?Vad ska vi ta med?

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!