Bra mammor är guld värda

Skrivet 2009-05-31 Klockan 21:43:15

Ja verkligen, min mamma är en sån.
Hon är en toppen mamma som alltid finns där för mig och mina syskon, en toppen mormor/farmor som ställer upp för sina barnbarn på alla sätt och vis.
Hon har alltid vart så. Fanns alltid där när vi var små och under hela vår uppväxt
Hon är en toppen svärmor och är mycket om tyckt av Thomas och mina syskons respektive med.
Hon ställer upp  och tänker alltid på att alla andra ska ha det bra.
Ibland tänker hon för mycket på oss andra, skulle lära sig tänka lika mycket på sig själv oxå.
men hon är en toppen mamma/mormor/farmor/svärmor!!!
Och jag älskar henne så!!!!




Tänk om fler var som hon.
Fler skulle lära av henne.
Vissa skulle kunna lära MYCKET av henne!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!