dagen är snart slut

Skrivet 2009-05-28 Klockan 21:51:54

vi firade E lite på kvällen, mamma och pappa kom ju hit och vi fikade på smaskiga rulltårtsbakelser som jag bakat.
E vart lite besviken igår när jag sa att det inte skulle bli nån tårta.
Så det blev att göra nåt så nära tårta som möjligt. Och han blev nöjd.
Han fick lite mer presenter av oss.
Mamma och pappa fick han en sångpåse av, jättepoppis.

           

Av oss fick han en Emilfilm, stor lastbil, pussel, kläder och i morse en spade och jobbar hanskar.

Han hade en bra dag tror jag, vi har väl sett Emil filem 2 gånger idag och lagt byggare bob pusslet 10 gånger
L fick oxå lite presenter idag, en tröja och ett data spel och även han en spade och jobbarhanskar.

NEj nu ska jag ta och hoppa i sängen snart, är trött och sliten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!