denna dag för 3 år sen

Skrivet 2009-05-27 Klockan 14:20:06

hade mina värkar börjat. De satte igång under natten och på morgonen kom de ofta och smärtsamma fast oregelbundna.
Vi ringde förslossningen och de ville att vi kom in på koll.
Hade inte hänt så mycket när vi kom in så vi fick åka hem igen med löfte att komma in till kvällen så skulle jag få nåt att sova på.
Kan ju itne säga att det var speciellt kul att sätta sig i bilen och åka hem till byn igen.
Vägen från Västerås var låååång.
hem och sa hej till L som var hos mina föräldrar hela tiden, syrran var här på besök.
Så L hade det bra där och fick leka med kusinen.

Vi åkte hem jag och Thomas så jag fick vila och äta.
Hde ont nästan hela tiden med inte så regelbundet än.
det som var värst var att det stramade så i ärret efter snittet med L.
Haded ju innan fått löfte om att jag inte skulle behöva gå så länge som den gången utan att nåt hände, utan skulle få snitt ganska omgåeende när jag kände att jag ville och inget hände.
För med L öppnade jag mig ju vara 7 cm, trots värkar med 2 minuters mellanrum i många timmar.

Vi åkte in till kvällen och trots värkarna hade jag inte öppnat mig nåt.
Fick i alla fall en en spruta och medciner som tog bort värkarna och gav mig ro att sova.
Sov inte mycket men fick väl lite vila i alla fall.

Ja det var hur min dag var för 3 år sen.

I morgon blir E 3 år och fortsättningen kommer då på min förlossning.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-05-28 Klockan 00:58:42
ååå jag vill se fortsättningen nu..nu...

ler.

tänk 3 år..

28 juni blir min lillkille 3...ååå...



kramis


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!