en bra dag!

Skrivet 2009-05-06 Klockan 19:42:01

ja det var en bra dag idag.
Började sent. så när L började i morse så cyklade vi fram, det tyckte han var jättekul.

Sen åkte jag och E hem en stund innan det var dags för oss att börja.
en bra dag på jobbet, lite rörigt men bra.

De håller på att byta staket på jobbet så för tillfället har vi inget alls på vissa ställen och det gör att vi inte kan vara ute.
Lite svårt att hinna hålla full koll på alla samtidigt som man ska se till att alla håller sig på rätt sida.
Så då får vi hålla oss inne och det blir lätt rörigt då tycker jag.
Men men, snart blir de väl klara och vi kan vara ute igen.

Barnen har somnat nu och jag är trött men ska väl hålla mig vaken ett tag till i alla fall.
I morgon ska vi på utvecklingsamtal för L.
Kul!!

hörs i morgon igen.!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!