en lista

Skrivet 2009-05-28 Klockan 20:15:18

snodde denna av Vickan.


Liten lista

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
En ny säng, en bärbardator, en ny bil, nytt badrum, nya möbler i hela huset.
en resa.

Har någon någonsin kallat dig lat?
har nog hänt ja

Vilken svordom använder du mest?
är nog det som börjar på F och slutar på N och ett A där enellan.

Tittade du på tecknat när du var liten?
ja det händer nog, men minns ingen direkt favorit.

Hur många syskon har du?
storebror och lillesyrra

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
japp

Vad har du för väder just nu?
blå himmel

Vad åt du till middag och lunch senast?
lunch blev en tallrik fil och middag hamburgare med bröd och lite pommes till.
och en grönsallad.

Kan du vissla?
japp vanligt har kunnat busvissla med kan inte nu.

Vilken film kan du alla replikerna till?
ingen, kanske nån barn film.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
fem just nu

Har du en stationär dator eller en bärbar?
bärbar. finns en stationär uppe men den används mest av barnen

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
oj, svenska skulle jag tro.

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
jag orkar inte mer eller nåt liknande och så kommer det nog en hel del tårar.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
nej

Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?
oj vet inte. skulle ha hetat Patrik om jag blitt kille säger min mamma.

Har du åkt moped någon gång?
inte kört men åkt.

Vad lyssnar du på nu ?
tystnaden och surret från min dator.

Gör om ni vill i er blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!