irritation

Skrivet 2009-05-25 Klockan 20:36:08

ja dagen på jobbet var toppen idag men sen hade vi APT-möte med chefen på kvällen vi i vikariepoolen och åh jag kan bli så irriterade på henne.
Kände när jag kom hem efter mötet att jag höll på att exploera av irritation och ilska.
Thomas och jag skulle göra varma mackor när jag kom hem hade vi bestämt, men jag var tvungen att be honom vänta.
Böt om och tog en rask promenad med stavar och hög musik på Mp3 spelaren.
Gick i en halv itmme och avreagerade mig.
Kom hem som en lugn Pernilla och kunde äta.
Grr så arg man kan bli för egentligen inget, men ändå.
Var så skönt att ta en promenad och det var precis vad jag behövde.

Nu ska jag ta en dusch och sen umgås med min älskling en stund innan det är sängen som gäller.


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2009-05-25 Klockan 21:03:34
jadu hon e ju som hon är....saknar det inte precis ;)

Kram kram

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-05-25 Klockan 21:08:58
Va?

Menar du att du blev irriterad på söta,snälla A?

Förstår inte varför...;-)



Hoppas resten av kvällen blir bra!



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-05-25 Klockan 22:06:19
Va skönt att irratationen gick över :)

Hög musik och promenad hjälper mig med.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!