lååååång dag

Skrivet 2009-05-11 Klockan 21:52:33

ja sömnen i natt blev minimal, tror jag sov totalt 3 timmar innan klockan ringde, och det var en orolig sömn.
jobbade tidigt skift så jag kom hem i skaplig tid, men med en något sur E och en väldigt retsam storebror så var det ingen vila precis.

Och jag vara bara såååå trött på eftermiddan.
Sen var det att fixa mat och så har vi vart på ett lååångt föräldramöte i skolan.
visserligen ganska intressant då 3 politiker fick svara på väldigt bra frågor från väldigt engagerade föräldrar.
Men nu ä jag så trött!!!!

I morgon går jag sent så det blir oxå en lång dag,
sen på onsdag har vi avdelningsmöte på jobbet direkt när jag slutar.
torsdag går jag tidigt men sen är det gårdsfest pås skola mellan 18-20.
Sen tar jag helg, ska var ledig på fredag för vi ska åka till stockholm och umgås med syrran och familjen, UNDERBART!!!!

nej nu lär jag äta nåt innan jag somnar av.


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-05-12 Klockan 06:25:50
3 timmars sömn....jag skulle krevera...



Hoppas du får en bra dag på jobbet!



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-05-12 Klockan 08:06:16
Visst är det bra härligt att ha roliga saker att se fram emot???

Kul med en Stockholmsresa...skulle jag oxå vilja göra, men hittar inget hål i kalendern...fast jag är föräldraledig. Hur ska det bli sen???

URL: http://http://yvvesblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!