lång jobb dag

Skrivet 2009-05-13 Klockan 21:47:47

ja idag vara jag på jobbet i 11,5 timme
Började 7.30 i morse och jobbade sen till 16.00
sen hade vi avdelningsmöte till 19.00
Gjorde i ordning en hel del inför utveklingsamtalen de ska ha.
jag har inga eftersom jag är vikarie, men hjälper dem förbereda så gott det går.
Så man kan ju lungt säga att jag var sliten när jag kom hem.
Ha sett mina barn i typ 1 timme idag, inte skoj!!!!

I morgon öppnar jag som tur är så då hinner vi umgås hela eftermiddagen och det ska bli så mysigt.
Men vi ska även hinna packa lite och sen har L gårdsfest på skolan på kvällen.
Men sen är vi lediga på fredag så vi kan åka till stockholm och umgås med syrran och familjen.
Underbart!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!