Livet är underbart

Skrivet 2009-05-30 Klockan 22:22:11

blev lite konstig i bloggen idag. skrev ett inlägg tidigare idag men glömde publicera det.
så nu blir det två stycken ny direkt efter varann.
Har nu tillbringat en eftermiddag/kväll i Flängan med goda vänner.
Vi har umgåtts och grillat.
Barnen har lekt och skrattat.
De tog sig årets första dopp i I´s lilla pool.
Såna här stunder med vänner är verkligen guld värt.
Kan jag leva på länge.
Att prata och umgås med vänner som är så lätta att vara med.
Enkelt och lättsamt.
Gillar er skarpt Vickan!!!!!!
Så tack för en toppen kväll!!






Nu ska jag avnjuta en lite whiskey och koppla av och ladda inför lite kalas för E i morgon.
Sov gott!!!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-05-30 Klockan 22:48:26
Tack själva för en superkväll!



Vi gillar er också :-)!

Känns som vi är väldigt lika,både du och jag, och Jimpa och Tomas.

Vi borde ses oftare!(det är jag säker på att Irma också håller med om ;-) )



Nu sover barnet och mannen i huset och jag ska också snart krya ner i sängen.



Hoppas ni får det trevligt i morgon!



Många kramar

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: svintoflcikan

Skrivet 2009-05-30 Klockan 23:40:07
åå så mysiga dagar..vad härligt !

å underbart få läsa fortsättningen på förlossningen!

kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!