lördag och fest

Skrivet 2009-05-09 Klockan 15:46:57

ja så har vi lämnat barnen hos mormor och morfar igen, känns inte helt ok idag måste jag erkänna.
3 gången på 1 vecka som de sover där.
Känner mig som en sämre mamma som bara lämnar bort mina barn. :-(

Men förra lördagen var de ju barnen som ville, sen  tisdags var det för att jag öppnade på jobbet och Thomas skulle på kurs.
Idag har det vart planerat sen länge då vi ska på fest.
Men det känns inte helt ok måste jag säga att lämna dem idag.
Fast de var glada och nöjda i alla fall.

Nu har jag städat här hemma och tagit en dusch.
Ska ta och fixa håret innan Thomas och jag ska äta lite.
Sen är det sminket som ska fixas innan det stora problemet kommer, kläderna!
vad f_n ska man ha på sig???
De ständiga problemet när vi ska iväg.
Har alltid sån besluts ångest när de kommer till kläderna och har alltid tjockis dagar då!
BLÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!

Men annars blir det nog en ok kväll hoppas jag på.
Vi får hem vänner innan så vi kan ta en öl eller annan dryck och snacka lite strunt.

Ha en bra lördag!!


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-05-09 Klockan 21:54:11
Hoppas er kväll har gjort er gott. Vår shoppingtur har gjort oss gott :-) men nu är man urtrött. Bara sova kvar nu. Kram Yvonne

URL: http://yvvesblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!