seg dag

Skrivet 2009-05-26 Klockan 18:44:24

är trött och seg idag.
Började tidigt i morse, sov illa i natt, L har kommit och sovit mellan oss 2 nätter i rad nu och man är inte van.
Så jag sover jätte illa då.
Hade en bra dag på jobbet, mycket barn men kul.
Älskar verkligen att vara på det dagiset jag är nu för det finns så många charmiga barn där.
De kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta när jag slutar där.
Kommer att sakna det stället och barnen och personalen och föräldrar.
Vissa mer än andra. ;-)



Var ute och njöt av det fina vädret när vi kom hem jag och barnen.
Torkade av ute möblerna som var gula av allt pollen.
Ska ju ha kalas för E i helgen och jag hoppas på fint väder så vi kan sitta ute och fika.
Sen var barnen ute och cyklade på gården och E har börjat få upp en jäkla fart när han cyklar nu, för att inte tala och l som far runt som en vilde numera. :-)



Nej nu ska jag sparka liv  Thomas som somnat i soffan.
Barnen ska läggas och han ska inte tro han får sova vidare. :-)


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-05-26 Klockan 19:37:33
:-), vi kommer sakna dig massor när du slutar, du är ju våran favvo nu!!Irma kommer sakna ihjäl sig!



Många kramar





URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Anonym

Skrivet 2009-05-26 Klockan 22:02:23
Hej tjejen!

tackar för kommentar i bloggen,du har skrivit förut va??

är ju lite dålig på det här men datorer,så jag fattade inte förrän nu att du hade en egen blogg!!!!snabb va*

Ja,det är i allafall nån pernilla som skrivit förut,men det kanske inte är du..



Försökte få fram genom bloggen om jag skulle känna igen dig,eftersom du bor i Norberg.men tji fick jag!!!

Fina barn ialla fall!! Kram till dej från mig!

Ingela

Postat av: Kristina

Skrivet 2009-05-27 Klockan 12:22:38
Men du vet att du inte får sluta va!? Du ska ju inte tro att vi släpper iväg dig så lätt :-) Skämt å sido, önskar så att du fick vara kvar på vår avdelning och att vi föräldrar fick ha ett ord med....


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!