skallebang!

Skrivet 2009-05-20 Klockan 19:54:39

har en haft en hemsk huvudvärk sen jag kom hem idag och nu börjar den släppa.
Har vart en tuff vecka på jobbet då jag vart enda ordinarie personalen på min avdelning, om man nu kan kalla mig ordinarie.
Har haft olika vikarier varje dag, fast bra vikarier.
Men det tar på orken när man måste ha den där extra kollen själv på allt.
Annars är vi ett så bra arbetslag där vi alla vet vad som ska göras utan att man behöver säga det.

Så migränen idag var väntad, när jag slappnar av så kommer den ju garanterat.

Mår lite bättre idag oxå, klättrar så sakterliga uppåt igen från botten jag legat på.
tack igen alla som skriver så snällt åt mig i bloggen och tack min älskade syster för alla fina mess och kloka ord i telefonen.
Önskar så att ni fanns närmare.
Love you sis!!!!!

Nej nu ska jag gosa lite med barnen innan de ska kastas i säng.




Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-05-21 Klockan 00:22:15
är nog bra för dej komma ut ibland o tänka på annat.

skönt du gjorde de igår.

dumma mens..tänk att de kan påverka så mkt för de tror jag de gör..

jag vill skilja mej varje gång..skratt.

men hur gick de med personliga brevet då..gick de bra sen tyckte du.

kramkram !!!!!

hoppas ni får en fin ledig dag i morgon!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!