solen skiner

Skrivet 2009-05-16 Klockan 09:41:51

och livet är underbart!!
hade en toppen dag igår då männen och alla barnen åkte och kollade på traktor mässa, eller som det heter så fint maskinexpo.
jag och syster fick egotid med shopping.
Gick och strosade och pratade och hade det underbart.
Tog en fika!
sen hem och tog det lugnt.
Grillade på kvällen och barnen lekte så fint tillsammans.

Idag skiner solen, barnen utom lilla Melwin är ute och leker.
Stjäl lite tid vid datorn, syrran sitter brevid vid sin. :-)
Måste ju kolla alla bloggar och hålla sig lite uppdaterad. :-)

Sen ska vi inta lunch på MacDonalds, sen blir det nog lite shopping igen.

Ha en bra dag i solen!!
Fast det regnade visst i Norberg. ;-)



Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-05-16 Klockan 17:11:48
Låter som du har det underbart!



Själv har jag tillbringat dagen över toalettkanten (3 dagen i rad) :-( Mår riktigt dåligt och får inte behålla något.Ska försöka få andra tabletter så jag klarar av livet..



Njut för mig också!



Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!