trött måndag

Skrivet 2009-05-04 Klockan 21:07:09



japp måndagar är nte min dag bara.
Är så trött och sliten och vill bara att dagen ska ta slut.

sitter och degar framför datorn och ska snart ta en dusch innan jag lägger mig.
Känns så tomt och tyst här hemma idag eftersom barnen inte är hemma.
De sover hos mormor och morfar eftersom jag börjar 6 i morgon och Thomas åker den tiden med då han ska till Stockholm på kurs.
Inte så att man vill slita upp dem så tidigt frivilligt.
Så de sover där och ska ha en mysdag med morfar i morgon.
L tyckte det skulle bli jätteskoj.

Nej nu ska jag ta och duscha och försöka komma i säng i skaplig tid.
Ha en bra kväll!!


Kommentarer
Postat av: Vickan

Skrivet 2009-05-05 Klockan 05:37:37
Ha en bra dag på jobbet!

Tycker själv vi börjar ruskigt tidigt (även om jag börjar en kvart senare än dig ) ;-)

Kram

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Jenny

Skrivet 2009-05-05 Klockan 09:30:18
Rolig bild. Jodå mötet var bra, fick en del sagt och fick lite mer info.

Ha det bra.

Kram

URL: http://www.williamebba.blogspot.com

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-05-05 Klockan 12:33:10
nej måndagar är inte min favvodag heller...

men hoppas denna dag blev bättre.



kanon att dina föräldrar tar barnen ibland sådär.



kram kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!