vill inte!!!!!!!!!!

Skrivet 2009-05-19 Klockan 21:23:07

nu vill jag inte känna mig så här mer!
Är verkligen på botten och kommer inte upp.
Glömmer eller förtränger på jobbet att allt är så jobbigt just nu, men när man kommer hem kommer alla tankar igen.
Vill inte , vill inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har vart ut och ätit med jobbet idag, eller vi i poolen.
Så då fick man glömma en stund, bara skratta och prata bort allt.
Vill upp igen, må bra igen och bara vara glad.
Men nu är allt tungt och motigt!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Vickie

Skrivet 2009-05-20 Klockan 06:45:25
Inte kul när man mår så. Enda trösten är väl, även om den är liten, att det oftast inte kan bli mycket värre. Men njut av de goda, härliga stunderna så mycket det går.

Det jag sett av dig verkar du vara en toppentjej, som man blir glad av att vara i närheten av. Fina barn har du med och en man och familj som älskar dig. Glöm inte bort det i allt det svarta :o) även om det kan vara lätt hänt.

Jag tänker på dig!

Sambon kommer jobba mycket framöver så vi kanske kan pricka in en dag eller så att ses. Eller förresten, vad gör du fredag kväll?

Har du lust att haka på en tjejfest? Vi ska mysa lite och sen går väl de flesta ut. Har inte bestämt än hur jag gör.

Men hjärtligt välkommen om du vill, vore kul!

Stor kram

Postat av: Ella

Skrivet 2009-05-20 Klockan 07:56:13
ush.....

styrke kramar tii dig!!!

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: Pernilla

Skrivet 2009-05-20 Klockan 12:18:39
Vickie!

Tack för de varma snälla orden, värmer gott i mitt eländiga jag. :-)

Du är oxå en sån man blir glad av att träffa, brukar säga det när nån frågat om dig!.

Hade vart jätteskoj att hänga med på fredag, men tyvärr har vi planer då, en annan gång kanske :-)



Vorre skoj att ses nån dag annars med.

hoppas vi kan pricka in något.

Ha en bra dag!

Kramar

Postat av: Vickan

Skrivet 2009-05-20 Klockan 15:51:23
Vad tråkigt att du är så nere!

Hoppas det vänder snart för dig!



Nu ska jag gå och sätta mig bredvid din privata fanclub ;-), när jag frågade vilka fröknar som varit på dagis idag började hon med "Ninna" och ett STORT leende :-)



Många kramar från oss!!

URL: http://www.vickanpalandet.blogspot.com

Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-05-20 Klockan 19:07:27
Efter regn kommer solsken!!!!

Tungt när man är nere i en svacka och då är allt verkligen botten...men rätt som det är så har man kommit upp ur svackan, utan att veta om hur man gjorde. Kram kram

URL: http://http://yvvesblogg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!