barnkalas och juskyltning

Skrivet 2009-11-29 Klockan 18:46:30

ja idag hade vi då barnkalas för vår 7 åring.
fullt ös var det och den som röjde mest var nog liten E som glatt och stolt fick vara med på brorsans kalas.
det fikades och lektes och röjdes och det var nöjda barn som åkte hem när det var slut.
vi pustade ut och tog oss till byn för lite julskyltning.
men man får ju ingen julkänsla precis. Tänk när man var liten själv och fick gå på julskyltningen, då var det alltid snö och massor av den. nu är det mörkt grått och trist bara. men i år regnade det ju i alla fall inte.
Men för att få lite julkänsla gick vi in på Mariagården och åt lite gröt och skinksmörgås. mums!!



hem och fikade lite mer då en kompis till Thomas varförbi och grattade Thomas. sen kom mina föräldrar och grattade de med.
Ja jag skäms som inte skrev om det i första blogginlägget idag men idag fyller min kära Thomas år.
Jag kom ihåg det , tror inget annat för jag sa grattis redan i natt innan vi la oss, för då var klockan över tolv.
Presenten fick han redan förra helgen när vi var på Vibafemba. och firad blev han när vi grattade Linus i tisdags.
Men grattis min älskade Thomas på hmmm 37 årsdagen. Han fick ju finaste 30 årspresenten för 7 år sen. Vi kom hem från BB samma dag som han fyllde 30 år.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!