härlig dag

Skrivet 2009-11-26 Klockan 20:03:14

har tagit en dags paus i pluggandet.
efter jag lämnade in tentan kände jag att jag behövde ta en paus om så bara i en dag.
så El fick vara hemma från dagis, hmm ska väl säga förskolan. ;-)
Li skulle ju till skolan som vanligt men E fick vara hemma.  först fick Thomas komma hem en vända för jag skulle och bli klippt. var ner till melina och snyggade till frillan lite.
sen mös vi jag och E. vi har spelat nintendo wii, kört Blixten mcQueen, E´s favorit.
sen var vi ner och lunchade med Thomas. till mormors jobb en sväng och sen hem till vännen E och hälsade på en snabbvända.
Om du läser detta E så tack för kaffet ocgh du är välkommen förbi om du behöver prata. Kram!!!
hämtade hem L och så har vi bara vart hemma och haft en underbar eftermiddag. spelade spel, byggde pussel, fikade och gosade.
har laddat mina batterier rejält med detta mys och lugn.
i morgon tar jag nya tag och läser lite extra.
men det blir en halv dag. E ska ner och få sprutan i morgon se om jag får vaccinera mig samtidigt.

bjuder på lite bilder på mina godingar


fredagsmys och sova på soffan det är lycka


E i kartong


tandlös 7 åring.


födelsedagstårtan


lila gosevännen min


Kommentarer
Postat av: Ingela

Skrivet 2009-11-26 Klockan 21:50:20
En balsam-för-själen-dag!!!

Härligt!!!


Postat av: Ella

Skrivet 2009-11-27 Klockan 11:05:47
Klart jag läser ;)

Ja Tack Pernilla...kommer förbi ngn gång..måste väl ta mig i kragen o bli bättre på det där med att hälsa på folk :)

KRAAAAAAAAAM

URL: http://ella081.blogspot.com/

Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-11-27 Klockan 15:36:11
åååå så fina kort..så kul att se:-)



jag bara väntar på att min storkille ska tappa tänder..han är ju 8 och har inte tappat en enda tand.

(bara dragit ut en långt inne i munnen)



vad underbart me en härlig dag o lite paus mitt i allt.



tack för din kommentar.förstår verkligen att de är fullt upp.



ja här går de allafall framåt..men helt piggelina är dom inte.

svinisen va de visst.



kramkram!!!!


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!