börjar ta mig tillbaka

Skrivet 2009-10-11 Klockan 20:34:32

eller börjar ta tillbaka mitt liv igen.
Ska fasen inte gräva ner mig mer.
Finns så mycket bra i mitt liv, mina barn, min Thomas, min familj och mina vänner.
Ska ta och börja leva igen och inte gräva ner mig mer. visst mår jag dåligt än det gör jag och panikångesten finns där och sömnen är inte den bästa. men jag är frisk och har underbara människor i min närhet.
Så livet ska levas igen och jag ska ta mig upp ur deppigheten.
Ska vinna över ångest och oro. Hmmm vet inte hur än men på nåt sätt ska mitt självförtroende och självkänsla bli bättre.
Ska till kurator här om 2 veckor och hoppas det blir ett givande samtal.
nej nu ska jag kika lite på tv och slappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!