jobbigt just nu

Skrivet 2009-10-03 Klockan 16:15:33

ja det är jobbigt just nu, skönt på nåt sätt att ha nått botten, och att jag fixade att be om hjälp,
skönt att folk i min närhet vet hur jag mår.
Men det är jobbigt, känner mig fortfarande så trött och slut och trycket över bröstet kommer och går. Fick inte sova så mycket mer i natt heller, men det blir väl bättre.
Var upp till Flängan idag på höstmarknad, var jobbigt att åka dit. rädd att möta folk som ska fråga hur det är. är så rädd att börja gråta då.
Men är glad att vi åkte dit och att jag tog mig ut.
ikväll får Thomas och jag en myskäll själva. Barnen ska sova hos mormor och morfar, de är verkligen guld värda nu mina föräldrar som hjälper till och ställer upp.
Inte för att jag inte vill ha barnen hemma, utan mest för att barnen ska få ha det mysigt och roligt hos mormor och morfar. Känner mig itne som en så bra mamma just nu, lite ork och kort tålamod.
Är så glad att jag har en sambo som förstår mig just nu och ser på mig när jag inte orkar med.

Nu ska jag vila lite så jag orkar vara uppe och mysa med Thomas.
Ligger på soffan under en filt och hör knastret från elden i kaminen, mysigt!!
kram till er alla goa blogg läsare och andra i min närhet som finns där.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Skrivet 2009-10-03 Klockan 20:07:19
Oj,lilla du.......

Missat lite här,ser jag.......

Skickar dej massor av omtanke och styrka.Ta den hjälp du kan få och har rätt till!!

Kram


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!