knäpp

Skrivet 2009-10-27 Klockan 21:26:07

jag tror jag blir knäpp.
vi har en examinationsuppgift denna vecka och ska skriva en text. vi fick uppgiften igår och den ska vara klar torsdag 17.00.
igår gjorde jag inget på den mer än plockade fram allt material och böcker jag skulle behöva, bearbetade det hela lite i skallen bara.
men hade bestämt mig att dagen igår skulle ägnas åt att höstlova med barnen.
Har sen suttit idag och skrivit och skrivit och fixat och redigerat och har fått ihop den text massa vi skulle skriva och har omarbetat den, men det känns så konstigt att jag känner mig nöjd men den ska ju inte vara klar förens på torsdag eftermiddag. hmm är det jag som gjort fel börjar det mala i skallen nu, inte kan man göra en uppgift så lätt när man ska ha 3 dagar på sig????
känns konstig!!
men läser den om igen nu på kvällen ett par timmar efter jag släppt den för dagen, korrigerar lite och flyttar en del text men i det stora hela känns den hyfsat klar......
hmm får sova på det hela och se hur det känns i morgon......


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Skrivet 2009-10-27 Klockan 21:51:08
men de är ju toppen att du var så snabb..

den är säkert kanonbra!!!!

då är du värd att ta de lite lugnt nu.



förstår de måste varit underbart me systerbesök.



kramkram

URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Postat av: Syster yster

Skrivet 2009-10-28 Klockan 08:27:47
Du är inte KNÄPP :-)


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!