läkarbesöket

Skrivet 2009-10-02 Klockan 07:14:36

igår gick bra, kom till en bra läkare som verkligen förstod direkt hur jag mådde.
Fick kortsiktig hjälp med insomningstabletter och en ångestdämpande medicin. den tar tyvärr 2 veckor innan det blir nån bättring om det funkar, annars får jag byta.
sen ska jag få träffa en kurator som ska hjälpa mig komma till botten med vad som gör att jag mår som jag gör.
Har som sagt var mått dåligt ganska länge, men det har vart hanterbart fram till nu.
Fixar inte att skjutsa barnen idag heller, orkar inte möta folk och behöva prata. trårarna kommer alldeles för fort ännu.
tyckte inte sömnen i natt var så mycket bättre trots piller, somnade bra med sen 3 har jag inte sovit så tröttheten är lika stor än och huvudvärken med.
Ska försöka vara med i min studiegrupp idag och hjälpa till med grupparbete runt läroplaner.
Har fått OK från både dem och läraren att jag få göra saker på mina vilkor ett par dagar nu.
Bara jag deltar så behöver jag inte kompletera efteråt. och det känns skönt.
Är så glad att de är så förstående.

Nu ska jag mysa med barnen innan Thomas kommer och kör dem till skola och dagis
Men tack för alla snälla komentarer i min blogg.
kram till er alla.


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Skrivet 2009-10-02 Klockan 14:59:13
Skönt att du är på väg åt rätt håll...

Har du några funderingar över skoltänket och alla läroplaner är det bara att höra av sig...kanske kan jag hjälpa till med något... Trevlig helg! Kram Yvonne

Postat av: jenny

Skrivet 2009-10-02 Klockan 22:01:16
Va skönt att du fått hjälp :)

Trevlig helg!

Kram

URL: http://williamebba.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!