lugn i min kropp

Skrivet 2009-10-12 Klockan 18:44:10

har klarat av omtentan idag med ett godkänt.
och fick ett lugn i min kropp som jag inte gjort på väldigt länge.
Det känns så skönt att veta att man kan lägga den delen bakom sig nu.
och koncentrera sig på det vi gör nu.
Har ett seminarie i morgon och sen är det 3 dagars praktik.
Och det ska bli så skoj att få ut i barngrupp igen och känna på arbetslivet.
visst har vi uppgifter som ska göras men just att få vara bland barn det är ju där jag vill vara.
Ska nu snart natta barn och sen bara vila och koppla av i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!