mycket tankar

Skrivet 2009-10-20 Klockan 08:38:37

mycket tankar snurrar i skallen idag.
Var så sjukt jobbigt igår så idag bara maler det i skallen.
vad är det som gör att det blir så här, vad är det som gör att jag mår så här?
Lever ju ett bra liv med min underbara Thomas och våra underbara barn.
fattar inte att det ska vara så jobbigt att bara vara glad.
att jag inte bara kan få må bra.
hatar att känna mig så här svag och orolig.
är fasen jobbigt att bara fixa dagen, att klara av att vara hemma själv.
grinade nästan i morse när Thomas och barnen åkte.
usch säger jag bara idag!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!