oro i kroppen

Skrivet 2009-10-05 Klockan 14:54:20

oron i kroppen vill inte släppa, måste sysselsätta mig hela tiden för att ha en chans att glömma den, men samtidigt har jag inte orken för det.
Hmmm koncentrationen till att plugga finns inte. Har så svårt att koncentrera mig när jag läser eller vad jag än gör.
Tog en underbar promenad på eftermiddagen, musik i mp3:an och solen sken, fast det var kallt ute. Gick och njöt och försökte slappna av så gott det gick.
Skulle behöva läsa mer och ska försöka göra ett ryck till innan jag ger upp.
Blev lite förvånad av ett telefonsamtal jag fick på förmiddagen, var min läkare som ringde och kollade hur det var med mig???
hmm  har nog aldrig hänt förut. Han hade pratat med kuratorn och hon skulle höra av sig till mig om tid.

Nej läsa lite om genus och etnicitet nu då!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!