bra dagar men bloggen får vila

Skrivet 2009-09-04 Klockan 20:10:20

har känt mig bättre ett par dagar men känner att skolan tar nästan all min ork.
får ingen lust att blogga alls, loggar in och ska skriva men får oftast inte till nåt alls.
bara tomt i skallen.
Idag har det vart en lugn dag, sett en föreläsning, sen hämtade jag L och vi handlade och gick och tog en fika bara han och jag. sen hämtade vi E. de äter lunch senare än L så därför fick vi tid över till annat.
Sen hem och tog det lugnt och så kom Vickan och Irma hit och fikade och lekte.
Önskar bara jag vore lika duktig som henne och baka, här blir det ju tyvärr bara köpebröd. :-(
E har gått och blitt så förtjust i Vickan, flinar så fort man pratar om henne och bröt ihop när de åkte hem. ;-)

Nu myser vi och snart är det läggdags för barnen. Lite mysigt att hösten är här, vi eldar i kaminen idag.
det är det som är bra med hösten man får elda och tända massa ljus inne.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!