dag 1 i Falun av 3

Skrivet 2009-09-07 Klockan 21:23:16

ja idag har vi klarat av första dagen i Falun.
Var lite eller mycket pirrigt, både för att komma till skolan och vad vi skullegöra där och för att köra bil dit.
Jag körde idag och har inte vart i Falun på många många år.
Men det gick bra och vi hittade skolan och allt flöt på, vi var ute i god tid och det kändes skönt.
Men jag var rejält slut på vägen hem kan jag lova.
Migränen var räknad och ett klart faktum när vi åkte hem.
I morgon behöver inte jag köra som tur är.

det blir en tidig kväll känner jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!